sobota 22. septembra 2012

22. september - Aktualizácia

Ahojte. Ako sa máte? :)) Dúfam že všetci, dobre a že vám to v škole ide :)
   Viem, že som vám slúbila 7. kapitolu Proroctva tento týždeň, ale bojím sa, že to nestihnem :/ na tej kapitole si dávam naozaj záležať a chcem aby mi všetko do seba zapadalo, a spolu s učením, školou a inými vecami ktoré nepotrebujem robiť ale ktoré musím robiť, no... skrátka nestíham :( takže sa budem snažiť napísať 7 do týždňa a naozaj veľmi dúfam v to, že o týždeň už bude, pretože vás mám rada a píšem to pre vás, ktorí to čítate a ktorým sa to páči :)) 
   A čo si myslíte o Maybe it's insanity? :) Máte nejaké hrubé typy, o koho by sa mohlo jednať a kto je Jonathan? :)) 
   Konečne je sobota a mám chvílu voľna, takže sa idem hneď pustiť do písania 7... a kto vie, možno to pridám už zajtra alebo dnes, ak ma nakopne tá správna múza :D
   Em :)))

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára