streda 12. septembra 2012

12. september

Ahojteeeeeeeeeeeee :))) ako sa máte?? Dúfam že dobre a že ste na mňa a na Proroctvo nezabudli :)) :D Len sa hlásim, že ja som nezabudla na vás, a usilovne píšem ďalšiu časť :))
  veľmi dúfam že sa vám táto bude páčiť, pretože si na nej dávam dosť záležať. Bude to tak trochu prelomová kapitola a veci sa dajú konečne do pohybu.
  ach áno, aby som nezabudla :) v skoro každej kapitole je pár špeciálnych viet, ktoré sú veľmi dôležité, pretože vždy prezradia (alebo lepšie povedané naznačia), čo sa bude diať v ďalších kapitolách..niečo ako indície k príbehu, čím je príbeh zaujímavejší :)) som zvedavá či niekto z vás tieto vety nájde (velmi v to dúfam :) ). A môžete skúsiť hádať, akým smerom sa bude poviedka uberať :D nech sú komentáre viac pestrejšie lebo od vás potrebujem nejakú odozvu :)))

Taktiež chcem veľmi veľmi veľmi pekne poďakovať Naty a Kike za ich úžasné komentáre :)) posúvajú ma vpred a som vám za to neskutočne vďačná a zaviazaná :))) a tiež ďakujem tým čo hlasovali v ankete a víťazmi sa tentoraz stávajú upíri o jeden hlas tesne :D :)

Tak tolko k aktualizácii, 7. kapitolu pridám v priebehu budúceho týždňa :)
-Em.

1 komentár:

  1. :) nemáš začo :) tvoj príbeh mám rada takže komentáre su samozrejmosť :D

    OdpovedaťOdstrániť